کمربند  ایمنی  صندلی  لیفتراک  یکی از قطعات مهم در بحث ایمنی اپراتورهای لیفتراک(راننده های لیفتراک) میباشد.وبا توجه به خطرات زیاد در به کارگیری تجهیزات حمل و جابجایی کالا در انبارها(لیفتراک ها و…) و سایر تجهیزات انبارداری، داشتن ضریب ایمنی بالا برای اپراتورها از اهمیت بالایی برخوردار است.

کمربند ایمنی صندلی لیفتراک و سایر تجهیزات حمل و جابجایی کالا در انبارها یک ابزار و قطعه بسیار ضروری میباشد که با صرف هزینه بسیار پایین میتواند از بروز حوادث جانی با درصد بالای جلوگیری کند. شرکت دی ماشین با توجه به نیاز بازار لیفتراک و همچنین آگاهی کامل از استانداردها و لیفتراک های موجود در بازار ایران و همچنین صندلی های لیفتراک و سایر تجهیزات حمل و جابجایی کالا در انبارها به صورت عمده اقدام به واردات انواع کمربند ایمنی صندلی لیفتراک نموده، که با توجه به نیاز مشتری و همچنین صندلی لیفتراک مورد استفاده در تجهیزات قابل ارائه میباشد.

انواع کمربند ایمنی صندلی لیفتراک شامل:

کمربند ایمنی صندلی لیفتراک سهند،کمربند ایمنی صندلی لیفتراک سپاهان،کمربند ایمنی صندلی لیفتراک تویوتا،کمربند ایمنی صندلی لیفتراک کوماتسو،کمربند ایمنی لیفتراک لینده،کمربند ایمنی لیفتراک چری،کمربند ایمنی لیفتراک بائولی،کمربند ایمنی صندلی لیفتراک شانتوئی،کمربند ایمنی صندلی لیفتراک اشتیل،کمربند ایمنی صندلی لیفتراک یوهاینریش،

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *